آموزش حذف اکانت اینستاگرام



برای حذف اکانت اینستاگرام در بسیاری از سایت ها مطالب کاملی وجود دارد. ولی بطور کلی تلاش ما بر این است که برای آموزش کار با نرم افزارها، از آموزش های خود شرکت سازنده استفاده کنیم. بنابراین در این مقاله صرفا به راهکارهای ارائه شده در سایت https://help.instagram.com خواهیم پرداخت. با توجه به اینکه این سایت رفرنس رسمی نحوه کار اینستاگرام است. موثق ترین منبع ارائه اطلاعات برای کار با اینستاگرام میباشد.
اینستاگرام با امکان انتشار عکس بین کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار شد. این نرم افزار امکان انتشار فیلم و حتی متن را نیز دارد. ولی کاربرد اصلی آن در بین کاربران انتشار عکس میباشد. نرم افزار اینستاگرام محدودیت های زیادی برای انتشار متن دارد و اصولا یک نرم افزار چت محسوب نمیشود. با توجه به تکیه اینستاگرام به عکس و تصویر، هنرمندان به این رسانه اجتماعی علاقه فراوانی دارند و میتوان اکثر هنرمندان، از نقاشان تا بازیگران را در این شبکه اجتماعی دنبال کرد.
نکته : اگر بدلیل انتشار مطالب ناخواسته قصد حذف اکانت خود را دارید، به خاطر داشته باشید، که اینستاگرام به شما امکان حذف مدیاهای منتشر شده را میدهد و تصاویر حذف شده از تمام استریم هایی به اشتراک گذاشته شده حذف می گردد. بنابراین حذف اکانت اینستاگرام اغلب به دلیل عدم هماهنگی خواسته های مخاطب با این شبکه اجتماعی است. مثلا من علاقه فراوانی به نوشتن و شوخی های کلامی دارم و شبکه اجتماعی اینستاگرام، کار ارتباط من را با دیگران زمانبر میکند، زیرا من ناچارم با فتوشاپ در تصاویر مطالبی را که میخواهم بنویسیم و تصویر را به اشتراک بگذارم. در حالیکه در دیگر شبکه های اجتماعی براحتی میتوانم، متن دلخواه خود را تایپ کنم.

غیرفعال کردن موقت اکانت اینستاگرام

قبل از توضیح نحوه حذف کامل اکانت اینستاگرام بهتر راهکار غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام را توضیح دهیم. در بیشتر موارد کاربران مجددا به شبکه اینستاگرام بازمیگردند. بنابراین پیشنهاد می کنیم، که ابتدا با این روش اکانت خود را غیر فعال کنید و اگر مشاهده کردید، که مدت زمان زیادی به این شبکه اجتماعی مراجعه نمی کنید. اکانت خود را حذف کنید.
با غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام تمام عکس ها، کامنت ها، لایک ها و البته پروفایل شما مخفی خواهد شد، و توسط کاربران قابل مشاهده نیست. با ورود دوباره به اینستاگرام اکانت غیر فعال شده دوباره فعال میگردد.
برای غیر فعال کردن موقت اکانت اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید:
1- وارد اکانت خود در اینستاگرام در آدرس instagram.com در موبایل یا کامپیوتر شوید.
نکته : امکان غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام از نرم افزار موبایلی اینستاگرام وجود ندارد.
2- روی ایکون  مدیریت اکانت اینستاگرام کلیک کرده و گزینه Edit Profile کلیک کنید.
3- به پایین اسکرول کرده و روی گزینه Temporarily disable my account را از گوشه پایین سمت راست انتخاب کنید.
4- یکی از گزینه های موجود در پاسخ به سوال Why are you disabling your account? را انتخاب و رمز عبور خود را وارد کنید. گزینه غیر فعال کردن اکانت بعد از انتخاب دلیل برای غیر فعال کردن اکانت ظاهر شده و میتوان روی آن کلیک کرد.
تبلیغات درون متنی/
اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. 
تبلیغات درون متنی

دلایل غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام

5- روی گزینه Temporarily Disable Account کلیک کنید.

غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام

برای غیر فعال کردن اکانت خود در اینستاگرام باید وارد اکانت خود شوید. اگر نام کاربری و یا رمز عبور خود را به یاد ندارید. باید از روش های موجود برای بازیابی رمز عبور استفاده کنید.
میتوان بجای غیر فعال کردند اکانت اینستا گرام، دسترسی کاربران به پروفایل خود را محدود کرد.

حذف اکانت اینستاگرام

بعد از حذف اکانت اینستاگرام،پروفایل، عکس ها، ویدئو ها، کامت ها، لایک ها، فالوورها، بصورت کامل و غیر قابل بازگشت حذف خواهند شد. اگر بخواهید به این موارد دسترس داشته باشید، میتوانید بجای حذف، اکانت آن را بصورت موقت غیر فعال کنید.
بعد از حذف اکانت نمی توانید با همان اکانت قبلی وارد اینستاگرام شوید. اگر همان نام کاربری را دوباره ایجاد کنید، یک اکانت کاملا جدید دارید که هیچکدام از اطلاعات اکانت قبلی را در خود ندارد. اینستاگرام نمیتواند اطلاعات اکانت حذف شده را بازگرداند.
برای حذف اکانت اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید:
  1. به صفحه Delete Your Account به آدرس https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent/ بروید. اگر وارد اکانت خود نشده باشید. پنجره ورود به اکانت برای شما ظاهر میشود. نکته : در اپلیکیشن اینستاگرام نمیتوان اکانت را حذف کرد.
  2. گزینه ای برای پاسخ به سوال Why are you deleting your account انتخاب کرده و رمز عبور خود را دوباره وارد کنید.

دلایل حذف اکانت
   
   3. روی گزینه Permanently delete my account کلیک کنید.


حذف اکانت اینستاگرام

بعد از حذف اکانت باید از اکانت خود خارج شوید. برای اینکار روی ایکون مدیریت اکانت اینستاگرام  کلیک و گزینه Log Out را انتخاب کنید تا اکانت بصورت کامل حذف شود. بعد از این مرحله میتوان اکانت دیگری را برای حذف انتخاب کرد.
بسیاری از کاربران اینستا گرام بخاطر نگرانی های امنیتی مانند ترس از لو رفتن فیلم ها و عکس ها اقدام به حذف اینستاگرام می کنند. در این قسمت از مقاله نحوه ارسال محرمانه عکس و ویدئو را در اینستاگرام آموزش خواهیم داد.

چگونه عکس و ویدئو را بصورت محرمانه در اینستاگرام به اشتراک بگذاریم

اشتراک محرمانه عکس و ویدئو به معنی اشتراک آن با افرادی است که میشناسیم. برای اشتراک محرمانه عکس و ویدئو مراحل زیر را دنبال کنید.
  1. روی ایکون تنظیمات اکانت اینستاگرام کلیک کنید.
  2. روی گزینه... کلیک کنید.
  3. تنظیمات Private Account را فعال کنید.
نکته :
پست های محرمانه ارسالی شما در شبکه های اجتماعی با توجه به تنظیمات این شبکه ها محرمانه باقی میمانند مثلا اگر شما پستی را در اینستاگرام بصورت محرمانه فرستاده باشید و این پست در تویتر به اشتراک گذاشته، شود ممکن است که در تویتر دیگر محرمانه نباشد.


سخن پایانی
بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است. سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین تبلیغات گوگل ادوردز از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. 

Comments

Popular posts from this blog

نکات مهم برای طراحی سایت و اصول کلی در طراحی سایت شرکتی

CTR چیست و چگونه آن را افزایش دهیم؟